این روزها مدیران باشگاه سپاهان با چالشی شبیه فصل گذشته درباره عیسی آل‌کثیر و برایان دابو مواجه شده‌اند.

لیموچی

مهدی لیموچی در راهِ رفتن به پرسپولیس که سرمربی خود را پس از جدایی اوسمار ویرا نمی‌شناخت، با تماس مستقیمی از سوی ژوزه مورایس مواجه می‌شود که باعث تعجب او می‌شود. سرمربی پرتغالی سپاهان در این تماس به او از علاقه‌اش به سبک بازی‌اش و جایگاهی که قرار است در سپاهان پیدا کند، حرف می‌زند. البته لیموچی همچنان مردد بوده، اما حضور جلال امیدیان؛ مربی فصل گذشته آلومینیوم اراک در اصفهان و پیشنهاد مالی جذاب‌تر از سوی باشگاه سپاهان سبب می‌شود که به یک‌باره این بازیکن راه خود را از تهران به سمت اصفهان کج کند؛ مسیری که حالا چالش‌های خاص خود را به همراه داشته است.

این روزها مدیران باشگاه سپاهان با چالشی شبیه فصل گذشته درباره عیسی آل‌کثیر و برایان دابو مواجه شده‌اند، که تا هفته هفتم ادامه داشت و اجازه استفاده از آنها را نداشتند. حالا در فصل جدید این مشکل برای مهدی لیموچی، هادی محمدی و استیون انزونزی ایجاد شده و هر روز بودجه قابل توجهی از این باشگاه اصفهانی برای سه بازیکنی صرف می‌شود که شانس بازی ندارند، ولی هم پول رضایتنامه برای جذب آنها پرداخت شده و هم حقوق روزانه آنها قابل توجه است.

در همین حین مدیران باشگاه سپاهان که تجربیات فراوانی از اتفاقات و حواشی سال گذشته کسب کرده‌اند، در حال رایزنی با دو باشگاه دیگر یعنی تراکتور و استقلال هستند تا راهکاری برای متقاعد کردن پرسپولیس پیدا کنند که هفته‌هاست یک تنه مقابل تقاضای این سه باشگاه برای افزایش سقف بودجه چهار نماینده آسیایی ایران ایستاده است.


از سوی دیگر مشکل بزرگی مهدی لیموچی را تهدید می‌کند. او دو بازی ابتدایی سپاهان در لیگ برتر مقابل چادرملو و خیبر را در حالی از دست داده که در ترکیب اصلی حضور داشته و مورایس مجبور به جایگیزن کردن او با بازیکن دیگری شده است. حالا این غیبت مداوم می‌تواند در شرایطی که لیموچی در دو اردوی قبلی تیم ملی (فیفادی فروردین ماه و فیفادی خردادماه) در فهرست امیر قلعه‌نویی قرار داشت، او را از ذهن سرمربی و کادر فنی تیم ملی دور کند که ضربه بزرگی برای این بازیکن خواهد بود.

این شرایط سبب شده تا لیموچی در سخت‌ترین دوران حرفه‌ای خود قرار بگیرد؛ جایی که با وجود اطلاع از اهمیتی که توانایی‌های او در تفکرات مورایس دارد، چاره‌ای جز نشستن در خانه و تماشای بازی سپاهان از تلویزیویون یا روی سکوها ندارد؛ این موضوعی است که او را عذاب می‌دهد، به گوشه رانده و اشکش را درآورده است. او از مدیران باشگاه نیز گلایه دارد که تاکنون نتوانسته‌اند شرایط حضور او در مسابقات را مهیا کنند.

مهدی لیموچی که در مصاف با شباب‌الاهلی در ترکیب اصلی سپاهان حضور موثر و فعالی داشت، حالا امیدوار است همانطور که مورایس در نشست خبری پس از پیروزی برابر خیبر در خرم‌آباد عنوان کرد در بازی سوم مقابل شمس آذر کارت بازی او صادر شده باشد. در غیر اینصورت ممکن است اتفاقات غیرمنتظره‌ای در فاصله تعطیلات لیگ برتر و برگزاری دو بازی تیم ملی پیرامون این بازیکن رخ بدهد.

کد خبر 876729

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • احمدرضا IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    2 0
    سقف فقط برا ماست ؟ خیلی پست و نامردید
  • خالقی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    16 0
    دور زدن پرسپولیس عاقبتش اینه
  • فرزاد IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    18 0
    پرسپولیس نباید کوتاه بیاد ،قانونی که اول فصل گذاشتن باید تا اخر فصل ادامه پبدا کنه انشالله سال اینده با قانون جدید سقف ببرن بالا ،ما بازیکنای زیادی به خاطر سقف قرارداد از دست دادیم
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    12 0
    چهار نماینده آسیایی ایران !!!؟؟ نه دو نماینده بیشتر نداریم اون هم سرورتون پرسپولیس و تیم خاص هست . ،قانونی که اول فصل گذاشتن باید تا اخر فصل ادامه پبدا کن
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
    5 0
    سقف بودجه را شماها گذاشتید حالا که پرسپولیس بازیکنای اصلش را از دست داده، شما دنبال افزایش سقف بودجه هستید، پرسپولیس اصلانباید کوتاه بیاد